نمایندگی تصفیه آب کاشان

نمایندگی تصفیه آب کاشان

شماره تماس :۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹

خدمات نمایندگی تصفیه آب کاشان :

شرکت ثمین با داشتن نمایندگی در شهر کاشان آماده ارائه خدمات زیر به شما شهروندان عزیز میباشد:

  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب
  • گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش
  • عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب
  • فروش وتعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

شما شهروندان در شهر کاشان میتوانید جهت دریافت هرکدام از این خدمات ، با شماره تلفن ۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹ تماس بگیرید تا ضمن راهنمایی شما عزیزان، در اسرع وقت کارشناسان شرکت تصفیه آب ثمین به محل شما اعزام شوند.

باید اشاره کنیم که در حال حاضر این شرکت در شهرکاشان دارای فروشگاه حضوری نمی‌باشد . لطفاً پیش از اقدام خرید با شماره‌ی درج شده، تماس بگیرید تا کارشناسان ما با ارائه مشاوره‌های رایگان، شما را در انتخاب دستگاه مناسب کمک کنند و در زمینه‌ی نصب دستگاه، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی در کاشان

با توجه به توسعه و ورود تكنولوژيهاي نوين، در سيستمهاي تصفيه آب آشاميدني، استفاده از دستگاههاي آب شيرين كن، با روش اسمز معكوس ،یکی از روشهایی است که علاوه بر تولید آب شیرین ، آبی سالم و بدون هرگونه آلاینده ای را دراختیار شما قرار میدهد. دستگاههای تصفیه آب با داشتن چندین فیلتر تصفیه ، در هر مرحله بخشی از آلودگی ها را حذف میکنند و همچنین با کاهش سختی آب ، آبی گواراتر و شیرین تولید میکنند. در مقایسه با سایر روشهای تصفیه آب ، این دستگاهها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه میباشند و یک نیاز ضروری برای حفظ سلامت افراد میباشد.

آیا استفاده از دستگاه تصفیه آب در کاشان ضروری است ؟

نمایندگی تصفیه آب کاشان

کاشان شهر گلاب و گل است با بافته‌های الوان ابریشمی ، شهری در شمال استان اصفهان که با توجه به  قرارگیری بر سر راه ارتباطی، شهرهای شرقی و شمالی کشور دارای اهمیت خاصی است.

آب و هوای کاشان ، با توجه به منطقه‌ای که در آن قرار گرفته ،گرم و بیابانی است . کویر مرنجاب با تپه‌های رمل بلندش ،مورد استقبال بسیاری از گردشگران است.

آب يكي از نيازهاي اوليه ي هر موجودي است .  بدون آن حيات بي معني خواهد بود. تامين آب سالم و بهداشتي، لزوم تصفيه آن را مي طلبد. آب آشاميدني يكي از ،راههاي تامين املاح ضروري بدن انسان است.

علاوه بر اين ، در صورتيكه آب آلوده باشد يا اينكه غلظت بعضي از املاح در آن كم و يا زياد باشد، در اين صورت ميتواند ،بر روي بهداشت و سلامت انسان تاثير بگذارد.

در این مقاله به بررسی کیفی آب شهرستان کاشان می پردازیم . نتیجه برخی از تحقیقات دانشگاهی ،برای تعیین کیفیت شیمیایی و میزان سختی آن و همچنین نتایج عملکرد برخی از دستگاه های آب شیرین کن در این مقاله آورده شده است .

عوارض نامطلوب بودن آب شرب در شهر کاشان

 آب آلوده ونامطلوب میتواند عوارض زیادی برروی سلامتی انسان داشته باشد .مثلا میتواند باعث بروز بيماريها و عوارضي از جمله پوسيدگي دندان شود و یا باعث بروزبيماريهاي قلب و عروق، اختلالات گوارشي، عوارض كليوي و فشار خون شود؛

لذا بهسازي وتصفيه منابع آب مي تواند، نقش بسيار تعيين كننده اي در كاهش این بيماريها داشته باشد.

آب آشاميدني علاوه بر اينكه ،از نظر ظاهري بايستي شفاف و زلال باشد . باید عاري از كدورت باشد. از نظر كيفيت ميكروبي و شيميايي نيز بايستي، در حد مطلوب قرار داشته باشد.

با توجه به اينكه شهر كاشان در منطقه گرمسيري و كويري واقع شده است ، این منطقه از نظر آبهاي سطحي بسيار فقير است. لذا تنها منبع تامين آب شهر ،برداشت از سفره هاي آب زير زميني، براي مقاصد مختلف شهري، صنعتي و كشاورزي میباشد. بالا بودن املاح محلول آب يكي از اختصاصات آبهاي زيرزميني اين منطقه است.  .

بالا بودن غلظت جامدات محلول در آب ،باعث ايجاد مزه شوري میشود در حدی که شوري آب در کاشان به خوبي احساس مي شود .

  ار آنجایی که مصرفكنندگان تمایلی به مصرف چنين آبهایی ندارند،مردم كاشان از ساليان گذشته، به دنبال يافتن منابع آب شيرين بوده اند.

يك نمونه مشخص آن استفاده از آب انبارها بوده  است . كه آبگيري آنها از طريق آب قناتها و رودخانه ها می باشد و داراي آب با كيفيت بهتري بوده اند .

در سالهاي اخير، نيز پروژه انتقال آب زاينده رود به كاشان مطرح بوده است. كه فاز اول آن به میزان  400 ليتر در ثانيه به بهره برداري رسيده است.

در وضعيت موجود تامين آب شهر كاشان ،از طريق  چند حلقه چاه عميق صورت مي گيرد. آب چاهها پس از گندزدايي وارد شبكه توزيع مي شود. 

بخشي از ساكنين شهر كاشان، با مراجعه به دستگاههاي آب شيرين كن ،آب آشاميدني مورد نياز خود را خريداري می نمایند .

نمایندگی تصفیه آب کاشان

در جدول شماره ۱، نتايج ميانگين غلظت و مقايسه آن با حداكثر مطلوب آب آشاميدني، براي هر يك از پارامترها در آب ورودي و خروجي دستگاههاي آب شيرين كن در شهر كاشان ارائه شده است.

مقدار سختی نيز در ورودي دستگاهها بين، ۷۵۵ تا ۹۶۸ ميلي گرم، در ليتر و در خروجي دستگاه بين، ۱۵۹ تا ۳۶۱ميلي گرم در ليتر است.

از نظر ميزان ph، مقدار آن در آب ورودي دستگاهها، قبل از تصفيه بين ۷.۳ تا ۷. ، و در آب خروجي از دستگاهها ۶.۸ تا ۷ میلی گرم، رسيده است.

سختی آب کاشان

در جدول شماره ۲ نيز ، توزيع فراواني پارامترهاي شيميايي آب ،قبل و بعد از تصفيه در دستگاه هاي آب شيرين كن شهر كاشان آورده شده است.

آب شیرین کن های استاندارد

سختی آب

در مورد كيفيت آب ورودي ،در تمام دستگاهها خارج از حد استاندارد بوده، ولي پس از تصفيه در خروجي دستگاه آب شيرين كن ،آب به صورت استاندارد درآمده است.

وجود غلظت مناسب سختي در آب آشاميدني ،كه همان غلظت املاح كلسيم و منيزيم است ،در كاهش بيماريهاي قلبي و عروقي تاثير دارد.در تحقیقات ،ارتباط بين سختي و كاهش بيماريهاي قلبي و عروقي به اثبات رسيده است.

آب فاقد سختي يا با سختي خيلي كم، اگر چه براي مصارف صنعتي بسيار مناسب است، ولي براي آشاميدن مناسب نيست؛

با توجه نتايج تحقيق ،مي توان نتيجه گيري نمود كه: استفاده از دستگاه تصفیه ای که منجر به کاهش مناسب میزان اسیدی بودن اب یا PH شود می تواند تا حد زیادی اثر گذار باشد.

خرید آنلاین از نمایندگی دستگاه تصفیه آب کاشان

با توجه به اقلیم شهر کاشان و نکاتی که دربالا گفته شد ، دستگاه تصفیه اب خانگی ایزی ول مدل Ace-01 بهترین  خروجی آب را با توجه به نتایج ذکر شده، دارا میباشد.

دستگاه تصفیه آب

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه ۶ مرحله ای، دستگاه تصفیه آب ساخت یکی از  کمپانی های معتبر و بزرگ در دنیا به نام ایزی ول easywell می باشد . کمپانی ایزی ول  ،دارای استانداردهای بین الملی است و نمادهای استاندارد بر روی تمام قطعات آن حک شده است.

دستگاههای تصفیه آب ایزی ول ،به دلیل داشتن نمایندگی در ایران و همچنین نمایندگی تصفیه آب در کاشان ، اصالت خود را حفظ کرده و نمونه های تقلبی آن در بازار وجود ندارد .

شرکت تصفیه آب ثمین ،  یکی از نمایندگی های کمپانی رسمی ایزی ول در ایران است .

درباره شهر کاشان بیشتر بدانیم

در این شهر،‌ آثار تاریخی فراوانی به چشم می‌آید.  معروف‌ترین آن‌ها، باغ و حمام فین است . مسجد جامع کاشان، حمام سلطان امیر احمد، خانه طباطبایی، بازار سنتی کاشان است. کاشان از معدود شهرهایی است که ،هنوز بافت قدیم و سنتی خود را حفظ کرده ، و بافتی زنده و پویا دارد.

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری، که در سفر به کاشان می‌توانید از آن بازدید کنید ، باغ فین است. این باغ چشم نواز که قدمت آن به دوران صفویه بازمی‌گردد.

به لحاظ تاریخی ،بسیار مهم و ارزشمند است ،و در طول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

حمام فین نیز در قسمت جنوبی باغ قرار دارد. که قتل امیرکبیراست. یکی از مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق‌های سیاسی و تاریخی کشورمی باشد. به دستور ناصرالدین شاه در آن رخ داده است. جالب است بدانید، نام باغ فین در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.

 

شهر کاشان
سبد خرید