نمایندگی تصفیه آب تهران

نمایندگی تصفیه آب تهران

نمایندگی‌ تصفیه آب تهران به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخابها را داشته باشید.

آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که آبی که می‌نوشید چقدر تمیز و سالم است؟

همانطور که نمی‌خواهید هوای آلوده نفس بکشید، چرا باید آب آلوده بنوشید ؟

در دنیای امروز که آلودگی آب یک مشکل جدی است، داشتن یک سیستم تصفیه آب خوب در خانه بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. شهر تهران با جمعیت بالا و رشد سریع شهرنشینی، با چالش‌های مرتبط با کیفیت آب از جمله آلودگی، ناپایداری فشار آب و ناسازگاری آب شهری مواجه است. این شهر برخی از مشکلات آبی از جمله آلودگی، ناپایداری فشار آب، و ناسازگاری آب شهری را تجربه می‌کند.
نمایندگی‌ تصفیه آب در تهران به ما کمک می‌کند تا آبی عاری از مواد شیمیایی، فلزات سنگین و میکروب‌ها داشته باشیم.

نمایندگی‌ دستگاه تصفیه آب تهران مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و تجهیزات ارائه می‌دهد که می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک کند تا آبی تمیزتر و سالم‌تر را در منزل خود داشته باشند. این نمایندگی‌ها به ارائه دستگاه‌های تصفیه آب با تکنولوژی‌های مختلف، از جمله تصفیه آب رومیزی و سیستم‌های تصفیه آب اسمز معکوس، متناسب با نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان می‌پردازند.

نمایندگی تصفیه آب ثمین در تهران

آدرسشماره تماس
شعبه ۱ تهران : بازار بزرگ ایران مال طبقه G0 ۰۹۱۹۵۰۷۷۸۵۸

خدمات نمایندگی تصفیه آب تهران

شرکت تصفیه آب ثمین با داشتن نمایندگی در شهر تهران آماده ارائه خدمات زیر به شما شهروندان عزیز میباشد:

  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب
  • گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش
  • عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب
  • فروش و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب
  • فروش اقساطی دستگاه تصفیه اب در تهران بدون سود و کارمزد

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

هر دستگاه تصفیه آبی ،که توسط کارشناسان تصفیه آب در نمایندگی تصفیه آب تهران به شما پیشنهاد می شود، عمدتا از چند تکنیک برای فیلترینگ آب استفاده می کند:

  • فیلتر سازی فیزیکی: در این روش در پی فشاری که به آب فشار می ‌آید  ناخالصی‌ های بزرگ از آن حذف میشود.
  • فیلتر سازی شیمیایی: در این فرآیند آب از بین یک ماده فعال شیمیایی عبور می کند تا به کمک آن آلودگی از بین برود.

نوع دیگر فیلترها، فیلتر اسمز معکوس است. در این فیلتر آب با فشار از آن عبور می کند . مواد شیمیایی که در آن وجود دارند، توسط این فیلتر جدا می شوند. این فیلتر عملکرد خوبی دارد.

فروش حضوری یا آنلاین از نمایندگی دستگاه تصفیه آب تهران

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های تصفیه و پرطرفدار در بازار که تمامی این خصوصیات را در خود جای داده است دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای cck تایوانی کامل با فیلتر ORP میباشد.

میزان اسـتفاده از دسـتگاههای تصـفیه آب خانگی در تهران

شهر بزرگ تهران حدود ده میلیون نفر جمعیت دارد. در فهرست پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان قرار گرفته  است . بیست‌ و چهارمین شهر از لحاظ جمعیت شناخته شده است . تهران امروز، مرکز سیاسی، اقتصادی و تجاری ایران محسوب می‌شود . همین مسئله سبب شده تا وضعیت تصفیه آب تهران و نمایندگی تصفیه آب تهران از اهمیت زیادی برخوردار باشد .

 جدول زیر پارامتری از اندازه گیری کلر و میزان PH اب تهران را گزارش میدهد.

اسـتفاده از دسـتگاههای تصـفیه آب خانگی به صورت چشم گیری رو به افـزایش اسـت .لـذا این تحقیق با هدف بررسی اثر دستگاههای تصفیه آب خـانگی می باشد . كیفیت آب شامیدنی شهر تهران در سال ۱۳۹۴ مورد آزمایش قرار گرفته است.

میزان کلر موجود در آب

توجه داشته باشید، که شما میتوانید این محصول را به صورت حضوری یا آنلاین از نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب cck در تهران به نام شرکت تصفیه آب ثمین خریداری کنید . از گارانتی وخدمات و پشتیبانی رایگان ان نیز بهره مند شوید. تصفیه آب ثمین با بیش از ۱۷ سال سابقه تخصصی در صنعت تصفیه آب خانگی و صنعتی کلیه محصولات خود را بین ۱ تا ۳ سال گارانتی طلائی می نماید. تا همواره بتواند جلب رضایت مشتری را با شعار مشتری مداری حفظ نمایید.

آیا دستگاه تصفیه آب برای شهر تهران خوب است؟

با توجه به موقعیت کشور ایران ،که جزء کشورهای با کمبود منابع آب شیرین و نزولات جوی است .استفاده از منابع آب زیر زمینی به جهت تامین آب شرب مورد توجه است. منابع اصلی آب شرب شهر تهران ،از منابع زیرزمینی و رودخانه­ های عبور کننده از آن تامین می­شود .

دسترسی به آب سالم از نظر كیفیت فيزیكـی، شـيميایی وبيولوژيكی از نیازهای اساسی و اولیه بشـر  مـی باشـد . كيفيـت شيميایی آب آشامیدنی ثاثیر بسزایی در سلامتی مردم دارد .چرا كه آب آشامیدنی یكی از راه های تامین املاح ضـروری  بـدنانتان است.

 طبق نظر سـازمان جهـانی بهداشـت ، آب مورد استفاده جهت مصرف باید عـاری از ارگانیسـم هـا و مواد شیمیایی خطرساز برای سلامتی انسان باشد. بيماری های منتقل شونده به وسيله آب در شـمار شـايع تـرين و نـو ظهـورترين بيماري هاي عفوني می باشد  که بزرگ ترين تهدید بهداشتي در سراسر جهان به شمار رفته و حدود  هفتاد درصد مشـكلات بهداشتی در كشورهاي در حال توسـعه و بـيش از هشتاد درصـدبيمـاريهـاي عفـوني در جهـان ناشـي از مصـرف آب آلـوده است. ارزيابي جامع كيفيت ميكروبـي آب مسـتلزم بررسـی تمام پاتوژن هایی است كه پتانسيل ايجاد عفونت در انسـان رادارند.

دستگاه تصفیه آب

برند سی سی کا CCK ساخت کشور تایوان یکی از قدیمی ترین برندهای تصفیه آب در دنیا می باشد . برای مردم دنیا نامی شناخته شده و مطمئن در زمینه تصفیه آب است. دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای ۶ الی ۸ مرحله تصفیه آب کامل می باشد . به روش اسمز معکوس آب را با دقت بسیار بالایی تصفیه می نماید.

این دستگاه آب شیرین کن که به عنوان تصفیه آب RO نیز شناخته می شود، می تواند آب سخت را نرم نموده و کلیه آلاینده های شیمیایی آب را نیز حذف نماید.

آب تصفیه کن CCK دارای فیلتر ممبران اورجینال ۵۰ گالن می باشد و می تواند در شبانه روز تا ۱۸۰ لیتر آب تصفیه شده فراهم نماید. مخزن تصفیه آب ۴ گالنی که برای CCK طراحی شده بسیار با کیفیت بوده و می تواند حدود ۱۲ لیتر آب را برای مدت زمان طولانی در خود نگه دارد. بدون اینکه در کیفیت آب ذخیره شده تغییری بوجود آید. این مخزن تصفیه آب دارای تاییدیه جهانی NSF می باشد.

 آب تصفیه کن سی سی کا دارای شیر تنظیم املاح آب می باشد که به شیر میکس معروف است. در صورتیکه نیاز باشد، کارشناس نمایندگی تصفیه آب تهران می تواند با تنظیم این شیر، علاوه بر کنترل ورود مواد معدنی به آب ، طعم و مزه آب را نیز بهبود بخشد

فیلترهای مبدل یونی در نرم کردن آب یعنی حذف سنگ ‌آهک خوب عمل می ‌کنند. در واقع این فیلترها یون های بد را با یون های خوب تبادل می کنند.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب در تهران

شما می ‌توانید با یک دستگاه تصفیه آب علاوه بر داشتن آب سالم، مزه بهتری از آب را داشته باشید. دستگاه تصفیه آب خانگی که توسط کارشناس نصب در نمایندگی تصفیه آب تهران معرفی می شود، با داشتن سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای که مناسب محل زندگی شما باشد باعث می شود که شما از سلامت آب مصرفی خود اطمینان پیدا کنید. در صورتی که نیاز به پشتیبانی اضافی در این خصوص داشته باشید میتوانید با کارشناسان ثمین آب در نمایندگی تصفیه آب اصفهان ارتباط برقرار کنید.


فروش : ۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۸
مدیریت :۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹

مرکز فروش فیلتر تصفیه آب در تهران

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید