دستگاه تصفیه آب قسطی

دستگاه تصفیه آب اقساطی

 خرید دستگاه تصفیه آب اقساطی :

به دلیل عدم کیفیت آب آشامیدنی شهری و احتمال ورود آلاینده ها به آب در طول مسیر لوله کشی، برای فراهم کردن آب آشامیدنی سالم به یک دستگاه تصفیه آب مناسب نیاز داریم.از آنجایی که سلامت شما عزیزان یکی از دغدغه های اصلی شرکت تصفیه آب ثمین میباشد ، این شرکت در جهت تحقق شعار مشتری مداری ، شرایط فروش ویژه ای را برروی دستگاه های تصفیه آب خانگی خود فعال نموده است تا شرایطی مطلوب و ایده آل برای خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب توسط کلیه اقشار مردم را فراهم آورد.

فروش دستگاه تصفیه آب اقساطی :

شرکت تصفیه آب ثمین ،برای فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب شرایطی را در نظر گرفته است.

  • برای تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی موجود در تصفیه آب ثمین ، امکان فروش به صورت اقساطی وجود دارد.
  • برای خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب به صورت شش ماهه ، ابتدا باید یک ششم مبلغ را به صورت نقد به حساب شرکت واریز کنید و مبلغ باقی مانده را به صورت پنج چک، که به صورت ماهیانه میباشد و موعد اولین چک یک ماه پس از خرید میباشد ، پرداخت کنید .
  • چک هایی که برای خرید دستگاه تصفیه آب به صورت اقساطی از شرکت تصفیه آب ثمین استفاده میکنید، باید دارای شرایط زیر باشند:
  1. چک مورد نظر برای خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب باید از نوع چک صیادی باشد. (چک صیادی نوعی چک بانکی است که به بنفش رنگ میباشد و دارای کد‌ شناسه ۱۶ رقمی است و عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت آن در سامانه صیاد است» در پایین آن درج شده است.)
  2. چک باید در وجه «آقای محمدجواد علیمی» مدیر مجموعه تصفیه آب ثمین نوشته شود.
  3. تصویر چک و یا شماره چک ها باید به شماره واتساپ شرکت تصفیه آب ثمین به شماره ۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹ ارسال شود و یا با حسابداری شرکت به شماره ۰۳۱۳۲۲۲۲۲۲۳ تماس گرفته شود .
  4. پس از استعلام چک ها و تایید آنها از طرف شرکت،کارشناسان ما ،حداکثر طی دو روز کاری با شما تماس خواهند گرفت و در زمینه دریافت چک ها و سپس ارسال و نصب و گارانتی دستگاه شما را راهنمایی خواهند کرد.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب قسطی :

  • یکی از مزایای خرید اقساطی، افزایش قدرت انتخاب شما خریداران عزیزمیباشد.وقتی امکان پرداخت مبلغ خرید یک محصول در چند نوبت را داشته باشید، قدرت خرید شما افزایش می‌ یابد و شما میتوانید محصولی با کیفیت تر و پیشرفته تر انتخاب کنید .
  • یکی دیگر از مزایای خرید اقساطی، این است که قدرت خریدتان را بیشتر می‌کند .در شرایط اقتصاد تورمی، وقتی برای خرید یک کالا، پول پس‌انداز می‌کنید، با یک افزایش قیمت ناگهانی ، دیگر قادر به خرید محصول مورد نظر خود نخواهید بود .اینجاست که خرید اقساطی می‌تواند یک راهکار مناسب باشد تا بتوانید کالایی که مدت‌ها برای خریدش برنامه‌ریزی کرده‌اید را تهیه کنید .
  • تقسیم هزینه‌های بالا به پرداخت‌های ماهانه، به شما کمک می‌کند تا ضمن کنترل بیشتر و بهتر بر روی هزینه‌هایتان، به نوعی از مدیریت مالی بر روی بودجه خود برسید. 
  • از آنجایی که گاهی ممکن است با هزینه ها ی پیش بینی نشده مواجه شوید ،با خرید اقساطی می‌توانید بدون کاهش چشمگیر در میزان پس‌اندازتان، خریدهای پیش‌بینی‌نشده و البته ضروری راهم انجام دهید . این موضوع خصوصا برای افرادی که مسئولیت اداره یک خانواده را بر عهده دارند بسیار مهم است. خرید اقساطی به شما کمک می‌کند که مجبور به خرج یک‌باره کل پس انداز خود نباشید وفشار اقتصادی زیادی را متحمل نشوید .

اختلاف قیمت نقدی و قسطی دستگاه تصفیه آب خانگی :

برای رفاه حال شما خریداران عزیز ، فروش اقساطی دستگاه آب تصفیه کن بدون هیچگونه سود یا کارمزد میباشد و هیچگونه افزایش قیمتی در صورت پرداخت اقساطی دستگاه وجود نخواهد داشت و قیمت خرید نقد واقساط دستگاه یکسان خواهد بود .چون مهم ترین اولویت ما ، سلامتی شما عزیزان است .

خدمات پس از فروش :

شرکت تصفیه آب ثمین با بیش از ۲۰ سال سابقه تخصصی در صنعت تصفیه آب خانگی و صنعتی ، کلیه محصولات خود را بین ۲ تا ۱۰ سال گارانتی طلائی می نماید تا همواره بتواند جلب رضایت مشتری را با شعار مشتری مداری حفظ نمایید.

تعهدات فروش
نصب رایگان ، ده سال گارانتی واقعی ، دو سال اول وارانتی ،تعویض دستگاه بدون قید و شرط تا یکماه ، ده سال خدمات پس از فروش واقعی ،فیلتر هدیه و کاور هدیه

سبد خرید