دستگاه تصفیه اب تایوان

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

امروزه به دلیل وجود افراد متقلب و افزایش نرخ ارز دستگاه های تقلبی تصفیه آب وارد بازار شده است، تشخیص دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از تقلبی کمی دشوار است . اما شما باید بتوانید دستگاه تصفیه اصل را بخرید. برندهای معتبر تایوانی دستگاه تصفیه آب بطور گسترده در دنیا در حال طراحی و تولید است. بسیاری از شهرهای ایران مانند قم و اهواز و اصفهان از شهرهایی است که آب آشامیدنی با کیفیتی ندارد و پر از املاح یا به اصطلاح املاح سفید (گچ) است. شاید دور سینک یا اطراف شیرآلات شاهد سفیدی یا سفیدک شده اید، این نشانه املاح زیاد در آب است. به همین دلیل افراد زیادی تمایل به استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل پیدا کردند. برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در ایران می توانند آب را تصفیه کرده و آبی سالم را جهت نوشیدن روزانه شما تولید کند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

کشور تایوان در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب یکی از کشورهای پیشرو میباشد . محصولات تصفیه آب ساخت  کشور تایوان از کیفیت بالایی برخوردارند و همچنین دارای استاندارد بین المللی و گواهینامه های مختلف به خصوص تاییدیه NSF و WQA میباشند .

همچنین قطعات به کار رفته در آنها فود گرید food gride میباشند  یعنی از مواد طبیعی و خوراکی ساخته شده اند. همه این عوامل و نیز هزینه های گمرکی باعث میشوند این دستگاه ها دارای کیفیت و نیز  قیمت بالاتری باشند . اما دارا بودن گارانتی ۳ ساله این دستگاه ها باعث میشود که مشتری نه تنها به خرید خود اطمینان حاصل کند ، بلکه تا سالها هزینه ای  ( به جز تعویض فیلتر  ) نداشته باشد .

معرفی معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران

در حال حاضر برندهای تصفیه آب خانگی تایوانی زیادی در ایران وجود دارد. فرایند مورد استفاده برای تصفیه آب در دستگاه های تایوانی اصل اسمز معکوس است. دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی جز برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب جهان هستند و تحت لیسانس آمریکا و در تایوان ساخته می شوند و استانداردهای جهانی را دارد.

تصفیه آب CCK سی سی کا تایوان

برند سی سی کا از قدیمی های دستگاه تصفیه آب است. این دستگاه توانایی حذف ناخالصی ها را دارد همچنین با خاصیت آنتی باکتریال، آبی سالم تولید میکند. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا دارای استانداردهای جهانی است. دستگاه تصفیه آب معتبر به شما آبی با کیفیت میدهد.

تصفیه آب سافت واتر Soft Water تایوان

دستگاه های تصفیه آب سافت واتر از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته شده است. این دستگاه دارای فیلترهای شش مرحله ای است و یکی از بهترین های دستگاه تصفیه آب خانگی از نظر کیفیت و برند محسوب میشود. این دستگاه از تکنولوژی اسمز معکوس استفاده کرده وPH آب را تنظیم و آبی سالم تولید میکند.

تصفیه آب آکوا پرو AQUAPRO و آکوا کلیر AQUA CLEAR اصل تایوان

آکوا از برندهای معتبر در ایران است که از مواد اولیه تایوانی برای ساخت استفاده میکند. این دستگاه مخزن چهار لیتری همراه با شیر اهرمی دارد و زیر سینک قابل نصب است.

دستگاه آکوا دارای بوسترهای پمپ بدون صدا و لرزش است و توانایی حذف آلاینده ها و املاح را دارد. این دستگاه فیلتر ممبران دارد و سبب شده آب سالم و شیرینی به شما هدیه دهد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

چنانچه قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب را دارید اما نمی‌دانید که دقیقاً چه محصولی مناسب اقلیم محل زندگی شماست و کدام برند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را تولید می‌کند ، باید گفت که خرید دستگاه تصفیه آب مناسب کار چندان ساده‌ای هم نیست و انتخاب یک محصول با کیفیت به عوامل زیادی بستگی دارد.مثلا ممکن است کیفیت آب محل زندگی شما به گونه ای باشد که نیاز به یک دستگاه هفت مرحله ای دارای فیلتر یووی داشته باشید و یا اینکه حتی با خرید یک دستگاه تصفیه شش مرحله ای بتوانید آب سالمی تحویل بگیرید.

برای این کار نیاز به راهنمای خرید می باشد.کارشناسان شرکت ثمین آب آماده راهنمایی شما عزیزان برای انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب میباشند.

تشخیص دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از تقلبی

 افراد زیادی تمایل دارند دستگاه تصفیه آب در خانه داشته باشند و نمیدانند تشخیص اصل از تقلبی چگونه است ، اصل و تقلبی آن چه تفاوتهایی باهم دارد. شاید به غلط دستگاهی خریداری کنند و هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سلامتی متضرر شوند.

دستگاه های تولید شده توسط برندهای معتبر، اورجینال هستند، مانند دستگاه های سافت واتر و آکواپرو و بقیه برندهای معتبر. این نوع دستگاه ها قوی تر هستند و در کنار یا زیر سینک نصب می شود. اورجینال بودن بسیار مهم است. اصل بودن مخزن و پمپ هم اهمیت زیادی خواهد داشت.

تفاوت های موقع خرید دستگاه تصفیه آب تقلبی با تایوانی اصل چیست ؟

  • اولین کار این است که تعداد فیلترها را ارزیابی کنید. دستگاه های تصفیه آب از ۵ مرحله تا ۹ مرحله عمل تصفیه آب را انجام میدهد. در صورتی که تعداد فیلترکمتر از پنج عدد باشد، آن دستگاه اصل نیست.
  • روش تصفیه در تشخیص اصل و فرع بودن دستگاه حائز اهمیت است. دستگاه های تصفیه آب از برندهای معتبر شامل یک پمپ آب، یک مخزن، سوئیچ، ترانس و فیلتر دارد. معمولا دارای دو ورودی آب است.
  • تصفیه آب خانگی تایوانی اصل باید تضمین کاهش املاح داشته باشد. شما می توانید میزان سختی آب را با دستگاه سختی سنج TDS بررسی کنید. باید میزان سختی آب بین ۸۰ الی ۹۰ درصد باشد.
  • دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل دارای گواهینامه های مختلف و فود گرید است که شما با بررسی و مشاهده گواهی های استاندارد خواهید توانست دستگاه اصل را شناسایی کنید.
  • باید دستگاه تصفیه آب معتبر را از مراکز مجاز خریداری کنید که بتوانند بطور حرفه ای به شما اطلاعات لازم را بدهند.
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین ویژگی های دستگاه تصفیه آب اصل می باشد. شما باید توضیح کامل برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را از فروشنده بخواهید.
  • دستگاه تصفیه آب خانگی اصل به همراه راهنمای خرید به شما ارائه خواهد شد. . اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید باید به دنبال مراکز معتبر باشید که دستگاه  اورجینال را در اختیار شما قرار میدهد.

دستگاه تصفیه آب ساخت کدام کشور خریداری کنم؟

کشور تایوان با حمایت آمریکا دستگاه های تصفیه آب باکیفیتی طراحی و تولید کرده است که از برترین برندهای دستگاه تصفیه آب در جهان و ایران است. برای خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب به مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز مثل تصفیه آب ثمین مراجعه کنید.

کیفیت آب با خرید دستگاه تصفیه آب بهبود و افزایش میابد . اصول دستگاه های تصفیه آب خانگی به روش فیلتراسیون است .و تفاوت آنها در نوع فیلتر دستگاه است. فیلترهای تصفیه آب عملکردهای متفاوتی دارند و طعم و مزه آب را بالا می برند و مواد شیمیایی مضر و میکروب ها را حذف می کنند.

دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس در آشپزخانه فضای کمی را اشغال می کنند و این دستگاه با استفاده از انواع فیلترها ، آب را فیلتر کرده و آب تصفیه سالم تولید میکند.

2 دیدگاه دربارهٔ «خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل»

    1. سلام ، وقت بخیر ، دو مدل ست آلکالین داریم، یکی ست فیلتر‌های آلکالین و یکی ست دستگاه الکالین، برای اطلاعات کاملتر با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.
      ۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید