نمایندگی تصفیه آب قم

نمایندگی تصفیه آب قم

شماره تماس :۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹

خدمات نمایندگی تصفیه آب در قم

شرکت تصفیه آب ثمین با داشتن نمایندگی در شهر قم آماده ارائه خدمات زیر به شما شهروندان عزیز میباشد :

  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب
  • گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش
  • عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب
  • فروش وتعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

شما شهروندان در شهر قم میتوانید جهت دریافت هرکدام از این خدمات ، با شماره تلفن ۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹ تماس بگیرید تا ضمن راهنمایی شما عزیزان، در اسرع وقت کارشناسان شرکت تصفیه آب ثمین به محل شما اعزام شوند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر ثمین آب در شهر قم دارای فروشگاه فیزیکی نمیباشد و شما عزیزان باید قبل از اقدام به خرید با شماره ذکر شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن مشاوره رایگان شما عزیزان برای انتخاب دستگاه مناسب ، در زمینه نصب دستگاه هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

موقعیت جغرافیایی استان قم

در کنار رودخانه قم رود و دشت قم، شهری مذهبی به نام قم ،قرار دارد . این شهر،در مسیر جاده‌ ابریشم بوده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد راههای ارتباطی زیادی با شهرهای اطراف خود دارد . شهر قم، معروف است به پایتخت مذهبی ایران و قطب فرهنگی. آب و هوایی گرم و خشک دارد . در این متن در مورد نمایندگی تصفیه آب در قم صحبت می کنیم .

در این شهر، حرم حضرت معصومه (س) ،دختر موسی بن جعفر (ع)، هفتمین امام شیعیان وجود دارد. که خود عاملی شده است تا نزد شیعیان اهمیت خاصی یابد.  محل اقامت بسیاری از روحانیون بلند پایه شیعه باشد. این مکان یکی از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی شهر است .

اما مشکل عمده ای که این شهر، را نسبت به سایر شهرها متمایز میسازد بحران کم آبی و عدم کیفیت و گاها عدم وجود آب شرب مناسب است. 

استان قم، در نواحی خشک و نیمه خشک کشور واقع شده است . از نظر میانگین بارندگی سالانه ،۱۵۰ میلی متر ، باکمبود آب مواجه است. به طوری که بخش عمده ای از نیازهای آبی آن از مناطق مجاور قم تأمین می شود .

 درواقع کمبود منابع آبی، کیفیت نامناسب آب و بهره برداری بی رویه از آب ها و از سوی دیگر روند رو به رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای مصرف آب به عنوان مهم ترین مسائل و مشکلات منابع آب در شهر قم باعث محدودیت منابع آب در استان شده است.

کاهش بارش در سال های اخیر در استان قم، خشکسالی های مکرر و متناوب ، مشکلاتی در زندگی مردم استان پدید آورده اند.

علل کمبود بارش در استان قم

 یکی از علل کمبود بارش در استان پایین بودن میانگین ارتفاع استان است . در واقع، خشکسالی در استان قم به خاطر این است که در مناطق خشک و نیمه خشک کشور واقع شده است ، پدیده جدیدی نیست و این استان اغلب مواقع با این مخاطرات مواجه است .

براساس مطالعات انجام گرفته توسط ستاد حوادث غیرمترقبه استان، پیامدهای خشکسالی در مناطق کوهستانی استان( جنوب و غرب استان ) بیشتر دیده می شود، حتی برخی از قنات ها و چشمه های این مناطق خشک شده اند. اما در دشت های استان به دلیل این که بیشتر از آب چاه ها استفاده میشود این پیامدها کمتر و یا با تأخیر صورت می گیرد.

ازعوامل مؤثر در تشدید بروز خشکسالی در استان می توان کاهش شدید میانگین بارش سالیانه در سال های اخیر و بهره برداری غیراصولی و نامناسب از منابع آب در بخش های مختلف را نام برد.

 سختی آب زیر زمینی سطح شهر

 روند تغییرات نشان می دهد که نتایج آب زیر زمینی سطح شهر از جنبه آلوده شدن شیمیایی و باکتریولوپی مورد تهدید جدی می باشد . با توجه به آزمایشات بعمل آمده در ۵ سال گذشته نشان می دهد که املاح شیمیایی آب سال به سال افزایش می یابد.

 1-      میزان TDC      آب چاههای سطح شهر  حداقل 2125 و حداکثر  4900

 2-      میزان EC        آب چاههای سطح شهر  حداقل ۲۹۱۰   و حداکثر  6839

 3-      میزان سختی کل آب چاههای سطح شهر حداقل  628  و حداکثر  1396

میزان سختی آب

 منابع آلاینده آب قم

  1. دفع فاضلاب خانگی به چاههای جذبی
  2. دفع فاضلاب صنعتی و بیمارستانی به چاههای جذبی و رودخانه ها
  3. استفاده از کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی
  4. نشت از سیستم شبکه فاضلاب و تانکر های سپتیک
  5. حرکت آبهای شور در اثر پایین آمدن آب سطوح زیر زمینی

که بعلت استفاده بیش از حد این منابع ، مهمترین عامل تغییر کیفیت منابع آب زیر زمینی چاههای سطح شهر، نفوذ فاضلابهای خانگی به منابع آبهای زیر زمینی می باشد كه با نفوذ بیش از حد فاضلاب در چاههای جذبی و برداشت بی رویه آب ، زمانی خواهد رسید که لایه های خاک در زیرزمین در مناطق شهر نه قدرت تصفیه دارند و نه قادر به جذب بعضی از آلودگیها هستند.

پیشنهاد ثمین آب برای دستگاه تصفیه آب مناسب در شهر قم

یکی از راهکارهای منطقی و اقتصادی مقابله با آلودگی آب آشامیدنی استفاده از دستگاه تصفیه آب میباشد.

شرکت تصفیه آب ثمین ،با بررسی تمامی جوانب در مورد آب این شهر و انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی که بهترین عملکرد تصفیه را با توجه به خصوصیات اقلیمی آب این استان دارا باشد، دستگاه تصفیه اب خانگی  6 مرحله ای سافت واتر یکی از قدیمی ترین برندهای تصفیه آب و دارای نامی شناخته شده و مطمئن بین مردم را به شما شهروندان استان قم ،پیشنهاد میدهد.

دستگاه تصفیه آب

این دستگاه که به عنوان تصفیه آر او(RO) نیز شناخته می شود، می تواند آب سخت را نرم نموده و کلیه آلاینده های شیمیایی آب را نیز حذف نماید

فرآیند تصفیه آب در این  دستگاه  به  روش اسمز معکوس است و  آب را با کیفیت بالایی تصفیه می کند.از خصوصیات بارز این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوستر پمپ قوی و بدون صدا و لرزش
  • قابلیت اتصال برق ۲۴ ولت
  •   مجهز به شیر تنظیم املاح
  •   قابلیت حذف کلیه ناخالصی های آب تا ۰/۰۰۰۱ میکرون
  •   نیترات و نیتریت موجود در آب را از بین می برد.
  • قابلیت نصب به یخچال ساید را دارد.
  • قابل جابجایی آسان
  •  توانایی شیرین کردن آب در مناطقی که مشکل شوری آب دارند

شما میتوانید این محصول را به همراه ضمانت و پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایگان از نمایندگی رسمی سافت واتر این برند تایوانی در ایران به نام شرکت تصفیه آب ثمین خریداری نمایید.

برای آشنایی بیشتر درباره انواع دستگاه های تصفیه آب ثمین سایت ما را دنبال کنید

سبد خرید