نمایندگی تصفیه آب اهواز

نمایندگی تصفیه آب اهواز

نمایندگی تصفیه آب در اهواز

شماره تماس :۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹

شرکت ثمین با داشتن نمایندگی در شهر اهواز آماده ارائه خدمات زیر به شما شهروندان عزیز میباشد:

  • فروش دستگاه تصفیه آب
  • نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب
  • گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش
  • عیب یابی و تعمیر دستگاه تصفیه آب
  • فروش وتعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

شما شهروندان در شهر اهواز میتوانید جهت دریافت هرکدام از این خدمات ، با شماره تلفن ۰۹۱۳۵۵۵۵۵۲۹ تماس بگیرید تا ضمن راهنمایی شما عزیزان، در اسرع وقت کارشناسان شرکت تصفیه آب ثمین به محل شما اعزام شوند.

از آنجایی که درحال حاضر ثمین آب در شهر اهواز دارای فروشگاه فیزیکی نمیباشد ، لطفا ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا ضمن راهنمایی شما عزیزان ، در زمینه نصب دستگاه تصفیه آب ، هماهنگیهای لازم را به عمل آورند .

انواع مدلهای دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب شهر اهواز

 

کیفیت آب آشامیدنی اهواز

نام خوزستان با گرمی هوا پیوند خورده است ، زمستان ملایم و مطبوع و طبیعت سرسبز آن ،در اوایل بهاراست.  در جلگه خوزستان صحنه های زیبا  می بینید و برای گردشگران جذاب است. یکی از عوامل آزاردهنده موجود در شهر اهواز ،آب آشامیدنی بی کیفیت و در اغلب موارد گل آلود این شهر است.

کیفیت آب آشامیدنی اهواز

آیا آب آشامیدنی اهواز قابل شرب است ؟

در سالهای اخیر به مراتب در اخبار سراسری شاهد وضعیتی اسفناک در آب شرب مردم سطح شهر اهواز هستیم . آبی که به ظاهر تفاوت چندانی با قهوه ندارد.

دکتر شکراله سلمان زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران در سرسرای اداری این دانشگاه کیفیت آب اهواز را شامل میکروب و بدون کلر عنوان کرد و بیان داشت:

آب اهواز از نظر میکروبی، ۹۸ درصد سالم است، اما از نظر طعم، بو و ظاهر، قابل شرب نیست. وی در ادامه تصریح کرد : خوب بودن از نظر میکروبی را نباید به خوب بودن کیفیت کلی آب تعبیر کنیم. واین در حالی است که مردم از بوی نامطبوع و گل آلود بودن آب شکایت دارند و شکایت آن ها بجا و بحق است.

کیفیت آب اهواز

روی آوردن مردم به  خرید آب شیرین از کارگاه های آب شیرین کن و یا خودروهای سیار غیر استاندارد از روی ناچاری است.

یکی از راهکارهای اصولی استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است.

آیا استفاده از دستگاه تصفیه آب برای شهر اهواز مناسب است ؟

دسترسی به آب سالم از نظرکیفیت پارامترهای فیزیکی ، شیمیایی و بیولوژیک از نیازهای اساسی و اولیه بشر می باشد. کیفیت شیمیایی آب آشامیدنی تاثیر به سزایی در سلامتی مردم دارد. چراکه آب آشامیدنی  ، یکی از راه های تامین املاح ضروری بدن انسان است.

بعضی از این املاح در تغذیه و سلامت انسان مفید  هستند  و تعدادی مضر می باشند. گروهی از مواد شیمیائی در صورتی که با غلظت بیشتر ازحد مجاز درآب آشامیدنی موجود باشند موجب به خطر انداختن سلامت و بهداشت انسان می گردد.

به طور معمول ،نمک های محلول در آب به صورت کاتیون و یا آنیون هستند.  از کاتیونهای مهم در آب  می توان به کلسیم، منیزیم،آهن، منگنز، پتاسیم اشاره کرد . و همچنین آنیون های مهم کربنات،بی کربنات، نیترات و نیتریت، سولفات، را می توان نام برد. مزه شوری آب ، ناشی از غلظت یون کلر، ید و سدیم می باشد.

میزان حلالیت نمک ها در آب به PH ، دما ، میزان حلالیت آن عنصر و عوامل دیگر بستگی دارد. تلخی آب به خاطر وجود نمک های منیزیم و مزه گس مربوط به آهن و آلومینیوم محلول در آب می باشد.

نیاز روزانه آب شهری در اهواز از طریق آب رودخانه کارون تامین می گردد . پس از انتقال آب رودخانه به تصفیه خانه های آب شهر اهواز، آب با روش های انعقاد و ته نشینی ، فیلتراسیون و کلرزنی تصفیه و وارد شبکه توزیع می گردد.

بررسی کیفیت فیزیکی و شیمیایی و میکروبی آب تصفیه شده اهواز

جدول مقادیر غلظت نمونه های آب خروجی سیستم های تصفیه اب خانگی در پنج منطقه شهر اهواز ، تحت آزمایش با پنج دستگاه تصفیه آب خانگی انجام شده است.

همانطور که مشاهده می شود مقادیر PH در حد مطلوب و استاندارد قرار داشته وخوشبختانه مقادیر نیترات اندازه گیری شده ، بالاتر از حد استاندارد نبوده و افزایش نگران کننده نداشته وسایر پارامتر ها سختی کل ، فلوراید و کلراید پایین تر از حد مطلوب و زیر حد استاندارد اندازه گیری شده اند . در بررسی آلودگی میکروبی آب ، میزان تعیین شده بالاتر از حد استاندارد بوده است.

سختی آب اهواز

 

نمایندگی تصفیه آب اهواز

میزان رضایت مردم اهواز از دستگاه تصفیه آب خانگی

 در طی چندین سال طبق پرسشنامه هایی که از مردم شهر اهواز در خصوص میزان رضایت از عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی به عمل آمد همانطور که در نمودار۱ دیده می شود:

کمترین میزان استفاده از سیستم های تصفیه آب خانگی در شهر اهواز مربوط به بیش از نه سال پیش می شود . با گذشت زمان و نزدیک شدن به سال های اخیر میزان استفاده از این سیستم ها به طور چشمگیری افزایش یافته. به گونه ای که بیش از۴۵ درصد مردم در طی سه سال اخیر اقدام به تهیه ی این سیستم ها نموده اند و نیاز به نمایندگی تصفیه آب اهواز احساس می شود.

 

مدت زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب

با توجه به نمودار۲ مشاهده می شود سیستمهای تصفیه ی آب خانگی توانسته اند تا حد زیادی رضایت مردم را جلب کنند. به گونه ای که ۸۰ درصد مردم رضایت کامل از سیستم تصفیه آب خود داشته اند . در پاسخ به پرسشنامه ها هیچ یک اظهار عدم رضایت نکرد.

رضایت مردم از دستگاه تصفیه آب

 

کیفیت آب آشامیدنی در شهر اهواز بعد از استفاده از دستگاه تصفیه آب

در جدول زیر نیز مقایسه پارامتر های کیفی آب در مناطق مختلف شهر اهواز  پس از اعمال دستگاه های تصفیه اب خانگی صورت گرفته است :

تاثیر استفاده از دستگاه تصفیه آب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت تصفیه آب ثمین با سالها فعالیت در زمینه فروش و نصب دستگاه های تصفیه آب بهترین ها را به شما عرضه می کند .

سبد خرید