دستگاه تصفیه آب سرشیری

دستگاه تصفیه آب سر شیری

تصفیه آب سر شیری ،در آب های آشامیدنی املاح و کلر های زیادی وجود دارد .که برای بدن مضر هستند .به همین علت استفاده از تصفیه کننده های آب برای بدن مهم و ضروری است.دستگاه تصفیه آب سرشیری ظاهری ساده و زیبا دارد. که بر روی انواع شیرآلات نصب شده . تمام املاح های مضر و سنگین آب را تصفیه می کند .و آبی سبک و گوارا در اختیار شما قرار میدهد.

دستگاه‌های سرشیری بسیار کوچک هستند. و به راحتی می‌توانید آنها را نصب کنید. این دستگاه‌ها برای عملکرد خود نیازی به برق ندارند. و می‌توانید در هر لحظه و هر زمان از آنها استفاده کنید در ادامه ما به نوع عملکرد آن میپردازیم با ثمین آب همراه باشید.

دستگاه تصفیه آب سرشیری

 این شیرها به جای سرشیر بسته می‌شود. پس ابتدا باید با دست یا آچار فرانسه، سرشیر علمک خود را باز کنید .وبه جای آن، دستگاه تصفیه را ببندید. این دستگاه‌ها ابعاد نسبتا کوچکی دارند. و دارای طول ۱۲ سانتی متر، عرض ۹ سانتی متر و ارتفاع شش سانتی متر هستند. به همین خاطر حتی روی شیرآلات روشویی کم ارتفاعی که معمولا در سرویس‌های دستشویی قرار می‌گیرند نیز قابل نصب هستند.

شما می‌توانید آنها را بر روی هر نوع شیرآلات نصب کنید. و از کیفیت آب تصفیه شده لذت ببرید. فقط به یاد داشته باشید که با محکم کردن بیش از حد، ممکن است رزوه داخل دستگاه تصفیه از بین رفته و از حالت آب‌بندی خارج شود. پس تنها آن را تا حدی باید محکم کنید که آب از کنار آن بیرون نزد.این دستگاه‌ها با فشردن یک دکمه آب را از خود عبور می‌دهند .یا آن را از مدار خارج می‌کنند. پس می‌توانید برای مصارف شستشواز آب معمولی استفاده نمایید تا طول عمر فیلتر آن افزایش پیدا کند

عملکرد فیلتر های تصفیه آب سر شیری

Zeolite: کلر و ناخالصی های فلزی را پاک می کند.

 نیترات کلسیم: ترکیبات آلی ، یونهای فلزی سمی و سلامتی را جذب می کند.

کربن فعال: کلر را کاهش می دهد ، بو را کاهش می دهد و عملکرد ضد باکتریایی دارد

لایه فیلتر نشده بافته PVC: ذرات آهن ، رسوب ، مواد جامد معلق و ناخالصی های قابل مشاهده را از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب سرشیری

فیلتر دستگاه تصفیه آب سر شیری

در دستگاه‌های سرشیری، از ترکیب فیلترهای الیافی و کربن فعال شده استفاده می‌شود. این فیلترها قادراند تا ۹۰ درصد آلودگی‌های درشت آب، برخی از مواد شیمیایی همانند کلر، انواع گل، ماسه و شن را از آب جدا کنند. همچنین فیلتر کربن فعال شده قادر است تا به صورت کامل رنگ، بو و مزه نامطبوع آب را از بین ببرد. جالب است بدانید که این دستگاه تصفیه، برای پاک کردن آب، نیاز به ذخیره آن ندارد و همزمان با جریان شیر آب، آن را تصفیه می‌کند. این یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دستگاه سرشیری محسوب می‌شود. همچنین باید بدانید که هر چهار تا شش ماه یک بار، بر اساس میزان مصرف، فیلتر آن نیاز به تعویض دارد. فیلترهای آن بسیار مقرون به صرفه هستند و هزینه آن شما را به دردسر نمی‌اندازد.

مزایای دستگاه تصفیه سرشیری

  • نسبت به سایر انواع دستگاه‌های تصفیه، بسیار ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند.
  • تا ۹۰ درصد آلودگی‌های آب را برطرف می‌کند.
  • رنگ، بو و مزه نامطبوع آب را به صورت کامل از بین می‌برد.
  • به راحتی قابل نصب و قابل انتقال است.
  • شما می‌توانید با فشردن یک کلید، آب تصفیه شده یا آب معمولی را برای شستشو داشته باشید.
  • دارای انواع کروم و سفید است تا با شیرآلات شما هماهنگی داشته باشد.
  • تا چهار ماه نیاز به تعویض فیلتر ندارد.
  • برای عملکرد، نیاز به برق ندارد.
  • بسیار کم جا است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.
  • شما می‌توانید آن را روی تمامی شیرآلات خانه خود، به جزء شیرآلات دوشی و توکار نصب کنید.

موارد استفاده دستگاه تصفیه سرشیری

این دستگاه تصفیه اب سرشیری برای استفاده اب شهری و خانگی طراحی شده است و فیلتر تصفیه اب ان فقط برای اب سرد با حداکثر ۴۵ درجه سانتی گراد کار میکند.

امروزه آب، این مایع حیات علاوه بر مصارف شرب که با سلامت انسانها ارتباط مستقیم دارد، بطور مستقیم و غیرمستقیم و بیشتر از هر ماده اولیه صنعتی در تمام صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد . قسمت اعظم مشکلات صنایع تا حدودی به املاح محلول در آب مصرفی بستگی دارد . از این رو با آماده کردن و تصفیه نمودن آب مورد نیاز صنایع مختلف می‌توان بهره‌ وری را افزایش داد و از مصرف مخارج اضافی جلوگیری نمود، علاوه بر آن با تصفیه نمودن آب شرب به سلامت انسانها کمک شایانی خواهد شد نیترات ، حشره کش ها ، زنگ آهن ، آرسنیک ، سرب ، کودهای شیمیایی و حیوانی و پس آبهای زباله ها و فاضلابهای صنعتی وارد سفره های آب زیرزمینی و از آنجا وارد آب آشامیدنی ما انسانها می شود.

داشتن آبی سبک، سالم و گوارا در هر لحظه زندگی حق شماست شرکت ثمین آب پاسارگاد با بکارگیری بهترین نوع از دستگاه تصفیه آب های سرشیری خانگی و صنعتی همچنین فیلتر های مورد نیاز آنها تلاش کرده است تا در تصفیه آب ثمین برای شما عزیزان آبی تمیز و گوارا را به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید