تشخیص فیلتر ممبران تقلبی و اصلی

فیلتر ممبران تقلبی و اصلی

 فیلتر ممبران تقلبی و اصلی ،تصفیه آب یکی از دغدغه های امروزی مردم است .آنها تمایل دارند آبی که روزانه می نوشند، سالم و عاری از آلودگی باشد . سبب آسیب به سلامتی آنها نشود. در قدیم تصفیه آب به وسیله فیلتر های معمولی بود . رسوبات و گل و لای حذف می شدند . اما با پیشرفت تکنولوژی تصفیه آب تغییر کرده است، با کیفیت تر شده است. افزایش کیفیت آب آشامیدنی وابسته به فیلتر ممبران اصل خواهد بود . در این مقاله نحوه تشخیص فیلتر ممبران اورجینال از تقلبی را توضیح می دهیم .

روش اسمز معکوس

 تصفیه آب آشامیدنی در خانه توسط دستگاههای تصفیه آب خانگی از طریق اسمز معکوس انجام می‌ شود . این روش بهترین راه برای تولید آب آشامیدنی با کیفیت است . دستگاه تصفیه آب بین مردم رواج یافته است. همه به فکر خرید فیلتر ممبران اصل و استاندارد میباشند.

کاربرد فیلتر ممبران

فیلتر ممبران تقلبی و اصلی

فیلتر ممبران

فیلتر ممبران وظیفه تصفیه آب آشامیدنی را بعهده دارد. فیلتر ممبران اصل به نامهای UF و NF یافت میشود. به UF ممبران اولترافیلتراسیون و NF نانوفیلتراسیون میگویند . فیلتر ممبران بهترین و باکیفیت ترین فیلتر است .زیرقابلیت فیلتراسیون بالایی دارد . تصفیه آب با این فیلتر متفاوت است . تصفیه آب با ممبران سبب شده آب آشامیدنی با کیفیت شود. در هنگام خرید با توجه به مواردی که وجود دارد به راحتی می توانید فیلتر ممبران تقلبی و اصلی را از هم تشیص دهید .

ممبران ذرات و آلاینده هارا جدا کرده و فیلتراسیون بالایی جهت تصفیه آب دارد. فیلتر ممبران اصلی آلاینده های میکروبی ، باکتری ، فلزات سنگین را از آب حذف میکند و آب آشامیدنی سالمی تولید میکند.برای خرید فیلتر ممبران اورجینال به وبسایت ثمین واتر مراجعه کنید.

باتوجه به قدرت بالای فیلتر ممبران سبب شده این فیلتر در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و صنایع داروسازی استفاده شود. اما مهم ترین و بهترین کاربرد فیلتر ممبران اصلی در خانه برای تصفیه آب است.فیلتر ممبران اصلی دقت بالایی دارد و با استفاده از این فیلتر می توان آب آشامیدنی سالم مصرف کرد. مهمترین وظیفه فیلتر ممبران حذف املاح مضر است و این نوع فیلتر مواد مضر را تصفیه و حذف میکند.

در ادامه به بررسی بهترین برند های فیلتر ممبران تصفیه آب میپردازیم تا بتوانید بهترین نواع ممبران را برای مصارف خانگی تهیه کرده و از نوشیدن آب سالم لذت ببرید.

بهترین برند های فیلتر ممبران تصفیه آب

این فیلتر تصفیه آب ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که موجب شده افراد این نوع فیلتر را برای دستگاه تصفیه آب ترجیح دهند. فیلتراسیون توسط فیلتر ممبران اصلی می تواند آب آشامیدنی خالصی را در اختیار ما قرار دهد . این فیلتر در برند های مختلف توسط کشور های مختلف تولید شده است.

فیلتر ممبران آمریکایی از بهترین نوع فیلتر ممبران با قابلیت و کیفیت منحصربفردی است . ممبران فیلمتک آمریکا بهترین ممبران دنیا را طراحی و تولید می کند و دارای گواهینامه های بین المللی است که نشانه کیفیت و استاندارد این نوع فیلتر می باشد . ممبران تایوانی هم بهترین و باکیفیت ترین فیلتر در دستگاه تصفیه آب خانگی است. فیلتر آکوا پرو ساخت ایران است که با قطعات تایوان ساخته شده و در دستگاه های تصفیه آب خانگی بسیار رواج دارد. فیلتر آکوا پرو طی چندین مرحله عمل تصفیه آب را انجام میدهد.

انواع برند های مختلف:

تورای ژاپن نیز بهترین فیلتر های تصفیه آب است و توسط کمپانی تورای در ژاپن طراحی و ساخته میشود . این فیلتر ممبران سیزده لایه دارد.

فیلتر سی سی کا تولید ژاپن از مطرح ترین فیلتر های ممبران جهان است ، این فیلتر با روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کند و از باکیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب است . این فیلتر با تکنولوژی RO سختی آب راکم می کند.

سافت واتر قدیمی ترین برند تصفیه آب جهان در فرآیندی بسیار دقیق آب را تصفیه می کند . این برند بین المللی است و از کیفیت بالایی برخوردار است.فیلتراسیون این دستگاه اسمز معکوس است و املاح مضر را حذف می کند و کیفیت و خلوص آب آشامیدنی بالا میرود.

اگر تمایل به خرید فیلتر ممبران اصل را دارید، ممبران ۱۳ لایه بهترین فیلتر است. این فیلتر ها اورجینال و با کیفیت هستند . هر برند ویژگی هایی را دارد که با بررسی فیلتر نوع اصل و داشتن اطلاعات کافی از انواع فیلتر ممبران اصلی خواهید توانست نوع تقلبی را تشخیص دهید. 

فیلتر ممبران برند آکوا

راهنمای خرید فیلتر ممبران تقلبی و اصلی

چگونگی تشخیص فیلتر ممبران تقلبی و اصلی:

قبل از خرید فیلتر ممبران بهتر است بدانیم یک کالای اصل و اورجینال چه مشخصه هایی دارد تا گزینه مناسب را انتخاب کنید ‌.

متاسفانه امکان دارد فیلتر هایی در بازار وجود داشته باشند که تقلبی بوده و قابلیت لازم را برای تصفیه آب و تولید آب آشامیدنی گوارا نداشته باشند پس باید به اصل بودن کالا توجه کنید.

از ساده ترین راه های تشخیص فیلتر ممبران تقلبی و اصلی، اصل بسته بندی آن است. بسته بندی مقاوم و محکم با درج اطلاعات روی فیلتر و بسته بندی و هم خوانی اطلاعات نشان از اصل بودن کالاست. به لیبل دقت کنید که چیزی اضافه یا کم نشده باشد ، اگر لیبل آسیب دیده نشانه تقلبی بودن فیلتر است. نوشته های روی لیبل را دقیق بخوانید .فیلتر های تقلبی ظرفیت ۷۵ گالن دارند. بهتر است از خریدش اجتناب کنید و فیلتر هایی با گالن ۵۰ خریداری شودو عدد روی لیبل را با عدد روی لوله یکی باشد.

فیلتر ممبران با دستگاه تصفیه آب ارتباط مستقیمی دارد و از این دستگاه برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می کنیم بهتر است برای تهیه فیلتر ممبران اصلی به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا کالای با کیفیت را برای خانه تهیه کنید . چون دستگاه تصفیه آب یکی از نیاز های اساسی خانه است و آب آشامیدنی سالم برای سلامتی ضروری میباشد بهتر است برای آن هزینه کنید و بهترین نوع فیلتر ممبران را تهیه کنید .

امیدواریم مطالب گفته شده به شما در تهیه و تشخیص فیلتر ممبران کمک زیادی کرده باشد. فیلتر را از برند های معتبر تهیه کنید تا گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا در صورت مشکل آن را تعویض کنید . نمایندگی دستگاه تصفیه آب ثمین واتر بهترین فروشگاه برای خریدفیلترممبران اصلی است.

 فیلتر ممبران از برند معتبر

مهمترین فیلتر در دستگاه تصفیه آب کدام است؟

فیلتر ممبران از مهمترین فیلترها در روند تصفیه آب برای تولید آب آشامیدنی سالم و گوارا است.

آیا در ایران دستگاه تصفیه آب اصل وجود دارد؟

بله. با مراجعه به وبسایت ها و فروشگاه های مجاز مثل تصفیه آب ثمین خواهید توانست بهترین دستگاه های تصفیه آب را تهیه کنید.

سبد خرید