دستگاه تصفیه آب قلیایی و افزایش کیفیت آب

دستگاه تصفیه آب قلیایی
دستگاه تصفیه آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب قلیایی،جمعیت دنیا در حال ازدیاد است. این ازدیاد پیامدهای خطرناک زیست محیطی را دارد. در مورد آب مصرفی افزایش جمعیت موجب افزایش آلاینده های آب و سبب آلوده شدن آب خواهد شد. شاخص کیفیت آب بررسی شده است و نشان می دهد که آب ها از نظر کیفی وضعیت خوبی ندارد. به یاد داشته باشید آب لوله کشی منزل آلوده نیست. اما یکسری آلاینده ها هستند که بهتر است با نصب دستگاه تصفیه آب قلیایی خانگی آن آلاینده های مضر حذف شوند و شما آبی گوارا روزانه مصرف کنید.

با بررسی کیفیت آب های لوله کشی شهری متوجه خواهید شد یکی از مشکلات اش سختی آب و آلودگی آن است که به وسیله تصفیه کارخانه از بین نخواهد رفت. به مردم توصیه می شود در خانه دستگاه های تصفیه آب قلیایی کننده ثمین واتر روی سینک یا زیر سینک نصب کنند. این دستگاه آلاینده موجود در آب را که از بین نرفته نابود می کنند و آب تصفیه شده گوارایی تولید می کنند.

آلاینده آب شهری

صحبت آلاینده آب شهری بسیار زیاد در بین مردم مطرح می شود. شاید سوال شده باشد که این آلاینده ها چه هستند. چه موادی در آب وجود دارند که موجب آلودگی می شوند. بیش از سیصد ماده مضر در آب خطرات زیادی برای انسان دارند. باعث بیماری مختلفی می شوند. برخی از این آلاینده ها شامل باکتری یا میکروب، فلزات سنگین، نیترات ، رسوبات، کلر، پاتوژن است. از دیگر مشکلات آب لوله کشی سختی آب است. به وسیله سختی سنج سنجش میشود.

در ادامه چند آلاینده که تاثیر بدی بر انسان می گذارند آورده شده:

خطرناک ترین مواد شیمیایی نوع آلی و فرار است. مانند آفت ها، علف کش ها که در مکانهای دور از از مزارع و زمین های کشاورزی یافت میشوند. این مواد به کبد، کلیه و سایر اندام های بدن آسیب رسانده و سبب مرگ می شوند.

گروه دیگر از مواد خطرناک آب آشامیدنی فلزات سنگین هستند. مانند سرب و جیوه که موجب بروز بیماری می شوند. پس تصفیه آب قلیایی کننده از دستگاه های مهم است و باید در خانه استفاده شود.

عامل دیگر تجزیه کننده درون ریز است. روی هورمون بدن اثر می گذارد. بسیار خطرناک است. سبب سرطان پستان، پروستات، مشکلات بیضوی در آقایان و کم شدن اسپرم های می شوند.

یکی دیگر از مواد مضر در آب که سبب بیماری ها خواهد شد، فلوراید است. این ماده باید در دوز مشخص مصرف شود. اگر بیش از حد مصرف شود سبب مشکلاتی میشود. مثلا کم شدن درصد هوش، آسیب به دندان ها، عارضه به مغز و مشکلات استخوانی و درد است.

در این مقاله در مورد دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده گفتگو کرده و اطلاعاتی راجع به فواید آب قلیایی، بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی اطلاعاتی برایتان ارائه می دهیم.

دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده ثمین واتر

فواید دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده

مواد در سه حالت اسیدی، قلیایی و خنثی است. اسیدیته یا قلیایی بودن مواد با PH  سنجش می شود. بازه ۰ تا ۷ برای اسیدی، ۷ مواد خنثی و بازه ۷ تا ۱۴ قلیایی است. در سال هزار و نهصد و سی و یک میلادی تحقیقاتی انجام شد. آب اسیدی مضر است. اما آب قلیایی عالی و مفید برای بدن است.

این نوع آب اسیدیته بدن را تنظیم می کند و بدن سالم می ماند.  آبی که قلیایی است سرشار از مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، آهن، روی، نیکل است. مهم ترین ویژگی املاح معدنی بهبود سلامت بدن و افزایش طول عمر است.

از دیگر مزایای آب یونیزه قلیایی خواص آنتی اکسیدانی آن است. رادیکال آزاد را را از  بین می برد و بدن در برابر سرطان مقاوم میشود. این آب برای مبتلایان به بیماری دیابت مفید است. نصب دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده در خانه از راه هایی است که می توان به آب قلیایی داشت. این دستگاه از فیلترهای قلیایی استفاده میکند.

بهترین دستگاه تصفیه آب ثمین واتر

دستگاه تصفیه آب خانگی ثمین واتر انواع مختلف دارند. برخی یک مرحله ای هستند و برخی دیگر پیشرفته تر میباشند که تا ۸ مرحله هم موجود است. زمانیکه آب تصفیه می شود پی اچ آب اسیدی و آب اسیدی می شود. آب اسیدی باکیفیت نیست. تمام مواد معدنی حذف شده سبب مشکلاتی میشود. اما دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده آب را قلیایی کرده و املاح آن را حفظ میکند.

دستگاه قلیایی کننده و فیلترها

تصفیه آب قلیایی ۵ یا 6 مرحله هستند. یک فیلتر قلیایی کننده دارند. وقتی تصفیه ی آب تمام شد. نوبت به قلیایی کردن آن میشود. آب پس از تصفیه املاح و مواد معدنی اش نابود میشود و اسیدی می شود. اما فیلتر قلیایی این مشکل را رفع میکند.

با فیلتر قلیایی کننده اسیدیته آب کم و آب قلیایی می شود. این عمل سبب خنثی کردن اسیدیته آب و همچنین سبب ویژگی آنتی اکسیدانی آب می شود.

این نوع فیلترها به روش اسمز معکوس عمل می کنند. این فیلتر تصفیه آب به صورت ترکیبی با فیلتر شن و ماسه استفاده می شود. سبب شده پتاسیم و کلسیم در آب از بین نرود. کیفیت آب و املاح معدنی افزایش یابد.
این فیلتر میزان یون های آب را بیشتر می کند. هنگام خرید فیلتر تصفیه آب  به معتبر بودن و اصل بودن آن توجه کنید. حتما فیلتر قلیایی را از فروشگاه های معتبر مانند ثمین واتر خریداری کنید. از اصل بودن آن مطمئن شوید.

راهنمای خرید دستگاه آب قلیایی کننده ثمین واتر

در خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده ثمین واتر یکسری نکته ها توجه شود تا آبی سالم و گوارا و با کیفیت در خانه داشته باشید.

نکات مهم برای خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده موارد زیر است:

  • از مهم ترین موارد در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب فیلترهای این دستگاه است. از مهم ترین فیلترها فیلتر ممبران است.
  • از ویژگی مهم این دستگاه تعداد مراحل تصفیه است. ۵ یا ۶ مرحله هستند. دستگاهی خریداری کنید که فیلتر مینرال دارد. این فیلتر سبب می شود آب مواد معدنی اش حفظ شود.
  • برند دستگاه اهمیت زیادی دارد. سعی کنید به دنبال برند معروف با خدمات پس از فروش باشید.
  • اتصالات دستگاه اهمیت بالایی دارد.
  • برای نوع فیلتر دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده دقت زیادی داشته باشید.
  • ضمانت نامه از فاکتورهای مهم است.
  • شیر آب روی سینک نصب از لحاظ مواد سازنده و آلیاژ بررسی شود.
  • لوازم تشکیل دهنده دستگاه در بازار باشد.
  • پیش از خرید دستگاه فضای کابینت اندازه گیری شود.

دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده گواهینامه و استانداردها را داشته باشد تا از روند تصفیه آب اطمینان داشته باشید. آب آشامیدنی با سلامتی مرتبط است. اگر استاندارد نباشد سبب آسیب و مشکلات می شود.

در این مقاله در مورد دستگاه تصفیه آب ثمین از نوع قلیایی و نحوه خرید آن اطلاعات مفیدی در اختیارتان گذاشتیم.

سبد خرید