علت پر فروش بودن دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای چیست ؟

کیفیت دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای

علت پر فروش بودن دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای، سالم بودن آب آشامیدنی مسئله بسیار مهمی است. تمامی خانواده‌ها برای حفظ سلامتی خود باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.امروزه اکثر خانواده‌های ایرانی به جای استفاده مداوم از آب‌ های آشامیدنی معدنی از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده می‌کنند.

به شما می گوییم برای اطمینان،از کیفیت و سلامت آب آشامیدنی و قابل شرب خود از چه روشی استفاده می‌کنید؟ یکی از دستگاه های تصفیه آب محبوب در بین مردم دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای است . ما در اینجا تمامی قسمت های این دستگاه و نحوه کارکرد آن را توضیح می دهیم و علت پرفروش بودن دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای را به شما می گوییم.

اگر از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده نمی‌کنید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله می گوییم که چرا این دستگاه تصفیه آب بسیار پرفروش‌ است؟ اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه تصفیه آب هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید تا با آگاهی کامل برای خرید تصفیه آب ۷ مرحله ای اقدام کنید.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای
دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای

ضرورت خرید دستگاه آب تصفیه آب ۷ مرحله‌ای

برخی از افراد بر این تصور هستند که آب لوله‌ کشی مناسب آشامیدن است. اگر شما نیز چنین تصوری دارید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. در آب‌های لوله‌ کشی درصدی ناخالصی وجود داشته است. نیترات موجود در این آب‌ ها ممکن است ،که برای سلامتی افراد مضر و خطرناک باشد. بنابراین خرید دستگاه تصفیه آب حائز اهمیت بوده و برای از بین بردن شرایط میکروبی آب آشامیدنی لازم است که برای خرید اقدام کنید.

دردستگاه تصفیه آب ،آب لوله‌ کشی از فیلترهای پیش تصفیه عبور می‌کند . در این فیلتر تصفیه آب کلیه املاح جامد آب اعم از گل و لای ، زنگ آب ، شن ، ماسه ، کلر و سایر موارد دیگر که در آب لوله‌کشی موجود است. به کمک فیلترهای دستگاه تصفیه آب حذف می‌شوند. 

بعد از این مرحله آب به وسیله فشار پمپ وارد فیلتر ممبرامن می‌شود .عمل اسمز معکوس به همراه فشار بالای فیلتر، فعل و انفعالاتی را بر روی آب انجام داده است. آن را به سمت دو شاخه خروجی آب منتقل می‌کند. یکی از خروجی این شاخه‌ها به فاضلاب منتهی می‌شود. دیگری به مخزن آب خالص منتقل می‌شود.

آبی که به مخزن منتقل می‌شود، در واقع آب تصفیه شده است. آبی که به کمک دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ‌ای تصفیه می‌شود.به هیچ‌ عنوان املاح نداشته و لازم به ذکر است. مدت زمان کمی را درون مخزن سالم می‌ماند، و تا آلودگی وارد مخزن آب نشود ، آب آشامیدنی شما سالم و بدون میکروب و باکتری در دستگاه تصفیه آب خواهد بود.‌

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای
ضرورت در استفاده از دستگاه تصفیه آب برای آب لوله‌ کشی

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ‌ای

مهم ‌ترین مزایای استفاده از دستگاه پالایش آب ۷ مرحله ‌ای این است. کلیه‌ی مواد شیمیایی، میکروب و باکتری ‌ها، کلر موجود در آب و… از آب لوله‌ کشی جدا می‌شوند. استفاده از آبی که به وسیله دستگاه تصفیه آب تصفیه شده است . در ۷ مرحله میکروب ‌زدایی شده است و از فیلترهای متعددی عبور کرده‌اند، به شرح زیر است:

  • افرادی که از آب تصفیه ‌شده با دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند سطح انرژی بالایی خواهند داشت.
  • برای افزایش بازدهی تمرینات ورزشی استفاده از آب آشامیدنی دستگاه پالایش آب ۷ مرحله ‌ای موثر است.
  • آشامیدن آب تصفیه ‌شده باعث شادابی و طراوت پوست و مو می‌شود.
  • عملکرد گوارش فرد با نوشیدن آب آشامیدنی تصفیه ‌شده بهبود می‌یابد.
  • استفاده از آب سالم تصفیه ‌شده برای کاهش وزن تاثیرگذار است‌.
مدل های دستگاه تصفیه آب7 مرحله ای
مدل‌های متنوع دستگاه تصفیه آب

مشخصات دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله‌ای

این نوع دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای دارای فیلترهای متعددی است . آب آشامیدنی و لوله‌ کشی را طی ۷ مرحله مختلف تصفیه می‌کند. این دستگاه دارای پمپ قدرتمندی است .لازم به ذکر است که پمپ  دستگاه پالایش آب ۷ مرحله ‌ای بدون صدا و لرزش است. مجهز به شیر تنظیم املاح نیز بوده و به وسیله جریان برق ۲۴ ولتی کار می‌کند.

اگر بخواهیم از قدرت حذف ناخالصی‌های موجود در آب این دستگاه تصفیه اشاره کنیم ، باید بگوییم که ۰.۰۰۰۱ میکرون است. این دستگاه تصفیه آبدر قسمت پایین سینک آشپزخانه قابل نصب است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. از نظر فضای قابل اشغال باید بگوییم که نصف یک کابینت جاگیر است.

دستگاه پالایش آب ۷ مرحله ‌ای دارای ۷ فیلتر مجزا است و در ۷ مرحله و به کمک فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی آب را تصفیه کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. تصفیه آب ۷ مرحله ای بسیار با کیفیت است و درباره مخزن آب این دستگاه تصفیه آب درجه یک باید بگوییم که ۴ گالن معادل ۱۶ لیتر ظرفیت دارد و مخزن آن کاملا آنتی باکتریال است و از طرفی قابلیت حمل و جابجایی نیز دارد.

انواع دستگاه تصفیه آب
مشاهده مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های تصفیه آب

مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله‌ای

حال که درباره مشخصات دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله‌ای اطلاعاتی به دست آورده‌اید، در ادامه می‌خواهیم مراحل تصفیه آب این دستگاه را برایتان شرح بدهیم. این مراحل عبارت‌اند از:

مرحله اول تصفیه آب PP

اولین فیلتری که در ایندستگاه تصفیه آب وجود دارد فیلتر پلی پروپیلن است. این فیلتر ۵ میکرون با پوسته بسیار شفاف به منظور حذف گل و لای و شن و ماسه و سایر آلودگی‌های موجود در آب به کار می‌رود و وظیفه‌ آن جدا کردن این آلودگی‌ها از آب آشامیدنی است.

مرحله دوم تصفیه آب UDF

این فیلتر که کربن پودری و با پوسته‌ای سفید رنگ از جنس پوسته میوه نارگیل است ، به منظور حذف کلر تعبیه شده و ترکیبات آلی، طعم و بوی نامطبوع آب آشامیدنی را بهبود می‌بخشد.

مرحله سوم تصفیه آب CTO

در این مرحله از تصفیه آب به کمک دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ‌ای فیلتری مشابه فیلتر قبل که جنس بدنه آن از پوست نارگیل است ، مواد شیمیایی موجود در آب را حذف می‌کند تا هیچ‌گونه مواد شیمیایی که منجر به آلودگی آب آشامیدنی می‌شوند در آب موجود نباشند‌.

مرحله چهارم تصفیه آب MEMBRANE

به جرأت می‌ توانیم بگوییم که یکی از اصلی‌ ترین و تاثیرگذارترین مراحل تصفیه آب به کمک دستگاه تصفیه آب مرحله چهارم است. در این دستگاه غشای ممبراین به منظور حذف املاح مضر حدوداً تا ابعاد ۰.۰۰۰۱ میکرون بوده و برای از بین بردن کلیه آلودگی‌ های میکروبی، نیتراتی، نیتریت، ناخالصی‌های آب، سخت آسیب رسان و مضر آب و… تعبیه شده است. 

زمانی که برای آب کتری از آب دستگاه پالایش ۷ مرحله‌ای استفاده می‌کنید، به هیچ عنوان رسوباتی در کتری مشاهده نخواهید کرد که دلیل آن قدرتمند ظاهر شدن این دستگاه تصفیه آب در مرحله چهارم است.

مرحله پنجم تصفیه آب POSTVCARBON

در این مرحله آب از فیلتر کربن خطی به منظور بهبود کیفیت‌، طعم، مزه و بوی مطبوع آب عبور می‌کند و آب آشامیدنی را به کیفیت مناسبی می‌رساند.

مرحله ششم تصفیه آب  MINERAL

در آب لوله ‌کشی املاح معدنی وجود دارند که برای سلامتی انسان لازم بوده و باید حذف نشوند. فیلتر شماره شش موظف است که این مواد و املاح معدنی را که شامل منیزیم، کلسیم و… می‌شوند را حفظ کند.

مرحله پایانی تصفیه آب ALKALINE

در مرحله پایانی دستگاه تصفیه آبفیلتر قلیایی که به آن فیلتر قلیایی ‌کننده نیز می‌گویند، آب را یونیزه می‌کند که موجب بروز بیماری‌هایی مانند دیابت، چربی، مشکلات گوارشی و … در سلامتی افراد نشوند.

جمع ‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله برای افرادی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را داشتند، از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ‌ای گفتیم و به این نکته اشاره کردیم که تمامی خانواده‌ها برای حفظ سلامت خود و بهبود کیفیت آب آشامیدنی به دستگاه تصفیه آب نیاز دارند. تصفیه آب ثمین در زمینه انواع دستگاه های جدید و به روز تصفیه آب سال هاست که فعالیت دارد و همیشه کیفیت و رضایت مشتری را در نظر گرفته است .

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید پیشنهاد ما برایتان دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ‌ای است. زیرا از بابت آب آشامیدنی خانواده خود نهایت آسودگی خاطر و اطمینان را خواهید داشت و حال با داشتن آگاهی کامل می‌توانید برای خرید این دستگاه تصفیه آب لوله‌کشی اقدام کنید.

سبد خرید