دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده

بهترین تصفیه آب قلیایی

تصفیه آب قلیایی ،(Alkaline Water)اصلی ترین و ضروری ترین نیاز بدن ما آب است. متاسفانه به دلایل متعدد آب آشامیدنی منازل کیفیت کافی و لازم را برای نوشیدن ندارند. آبی که حاوی مواد شیمیایی مضر است، رنگ و بوی آب را تحت تاثیر قرار میدهد. در چند سال اخیر دستگاه تصفیه آب خانگی برای داشتن آبی سالم وارد بازار شد. در این مقاله شما را با دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ثمین واتر آشنا میکنیم.

دستگاه تصفیه آب قلیایی چیست؟

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی، آب مقطر نمی سازد، اما آبی با خواص زیادی تولید می کند. آب مقطر ماده معدنی ندارد و PH  آن حدود هفت است. این آب اسیدی و بازی نیست. بدن ما مهمترین مواد را از آب کسب می کند. منیزیم، کلسیم و ترکیبات پروتئینی از مهمترین آنها هستند. آب قلیایی سازگار با بدن انسان است. این آب خاصیت آنتی اکسیدان داردو برای بدن ضروری است.

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ثمین واتر ،اسیدی بودن آب را حذف کرده و سلامتی خود را تضمین می کنید. بهترین تصفیه آب قلیایی هیدروکلریک را حذف می کند. کلر آب سبب سرطان می شود. استفاده از دستگاه و فیلتر تصفیه آب آلکالاین در دستگاه تصفیه آب خانگی لازم است.

در داخل دستگاه چندین قطب مثبت وجود داردکه با یون ها واکنش می دهد. آب دیونیزه برای بدن مضر است. آب خروجی دستگاه آب قلیایی هیچ مواد سمی و اسیدی ندارد.

تصفیه آب آلکالاین

مزایای مصرف آب قلیایی یونیزه

 میزان PH خون نقش بسیار مهمی در سلامتی بدن دارد. افرادی که تغذیه مناسب دارند، بیماری کمتری خواهند داشت.
آب قلیایی یونیزه  فواید بسیاری دارد. پتانسیل آب قلیایی منفی است و PH را متعادل می کند و خاصیت آنتی اکسیدانی بدن افزایش میابد. بهتر است آبی شرب ، قلیایی باشد. از بهترین تصفیه آب های قلیایی برای داشتن آب قلیایی و سالم استفاده کنید.
یک لیوان آب یونیزه قلیایی از نظر آنتی اکسیدان ۴ برابر یک ماهی است. بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و اشعه های مختلف نیاز به آنتی اکسیدان دارد و آنتی اکسیدان ها را با آب خوردن به بدن باید رساند.

بهترین تصفیه آب قلیایی

در منزل برای داشتن آب قلیایی از دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی استفاده شود. آب تصفیه کن cck , soft water یکی از بهترین های دستگاه تصفیه آب قلیایی می باشد. این دستگاه دارای سیستم تصفیه ویروس کش است که با اشعه فرابنفش ایجاد شده وبا لامپ های UV کمک می کند که یک دستگاه کامل داشته باشید. این دستگاه تحت لیسانس آمریکا و در کشور تایوان طراحی و تولید میشود.

نکته مهم استفاده از دستگاه با برق ۲۴ ولت است و مصرف بسیار پایینی دارد. همچنین کلیه استانداردهای جهانی تصفیه آب خانگی را داراست. شما می توانید این دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده آب را همراه با مخزن ۴ گالن بخرید و شامل یک تانک و شیر اهرمی است.

در خرید تصفیه آب قلیایی به نیازهای خود توجه کنید و قبل از خرید این دستگاه با یک متخصص مشورت کنید تا از مزایای این دستگاه بهره مند شوید.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

سافت واترنوع دیگر تصفیه آب های قلیایی وبرند پرفروش دستگاه آب تصفیه کن در بازار است. این دستگاه با ۶, ۷ فیلتر و تکنولوژی عالی با روش اسمز معکوس، آب یونیزه قلیایی تولید می کند. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب است وشما با خرید این دستگاه از ثمین واترآبی سالم وگوارا خواهید داشت. این دستگاه تحت لیسانس آمریکا و درتایوان طراحی و تولید شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی با قلیایی کردن آب سبب خواص آنتی اکسیدانی در آب شده و یک دستگاه کاملی است.

این دستگاه یک فیلتر چهارم ممبران 13 لایه دارد و تمامی آلودگی ها حذف می کند. این دستگاه یک مخزن آب چهار گالن آنتی باکتریال دارد. شاسی های ضد زنگ و ضد پوسیدگی داردکه به آسانی می توانید آبی سالم در خانه داشته باشید.

آب قلیایی به کاهش قند، چربی و کاهش دردهای استخوان و گوارشی کمک می کند. این دستگاه استانداردهای جهانی داردو یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب های خانگی است. با خرید این دستگاه از ثمین واتر یک دستگاه عمری را خواهید داشت.

حتما از یک شخص متخصص در زمینه نصب دستگاه کمک بگیرید. به شما کمک خواهد کرد که در نصب مشکلات نداشته باشید.
دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی قدرت حذف ناخالصی را دارد. زیر سینک آشپزخانه نصب می شود. از مهم ترین نکات در خرید این دستگاه قابلیت نصب و جابه جایی آسان آن است.

خرید تصفیه آب خانگی قلیایی از نیازهای واجب هر خانه ای در این دوره است. اگر علاقه مند به خرید دستگاه آب تصفیه کن قلیایی هستید با یک متخصص مشورت کنید تا مشخصه های این دستگاه را کامل متوجه شوید.

قیمت تصفیه آب قلیایی

قیمت دستگاه تصفیه آب قلیایی

قیمت دستگاه به عوامل زیادی وابسته است مثلا نوع برند در قیمت دستگاه تاثیر زیادی دارد. بهترین برند تصفیه آب قلیایی در تایوان و تحت لیسانس آمریکا طراحی می شوند. شما باید دستگاه تصفیه آب تایوانی را از فروشگاه های مجاز و معتبر و دارای مجوز فروش و گارانتی کالا است، خریداری کنید.

قیمت تصفیه آب قلیایی به عوامل دیگری مانند فیلترهای تصفیه آب وابسته است زیرا تعدد فیلترها قیمت دستگاه را بالاتر می برد.

سخن آخر

اگر اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی کردید،گام بزرگی برای سلامتی خود برداشته اید. دستگاه تصفیه آب قلیایی در کوتاه ترین زمان تغییرات زیادی در سلامتی ایجاد می کند و این تغییرات سبب بهتر شدن زندگی شما می شود. فروشگاه تصفیه آب ثمین با داشتن کارشناسان ماهر در این زمینه بهترین دستگاه تصفیه آب را به شما معرفی می کنند.

سبد خرید