تصفيه آب آكواجوي مدل ليليوم

دستگاه تصفیه آب آکواجوی تولیپ

دستگاه تصفیه آب آکواجوی تولیپ، این سیستم مجهز به قاب دولوکس قابلیت نصب دستگاه داخل آشپزخانه را دارد . در این متن ویژگی های و مشخصات این دستگاه با کیفیت را شرح می دهیم :

همانطور که می دانید، نوشیدن آب آلوده می تواند به راحتی منبع بیماری های جدی و مختلف باشد . نوشیدن آب با کمترین آلودگی و املاح سلامت شما را در طی روز تضمین می کند . یکی از بهترین راه ها داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد .

دستگاه های زیادی در بازار موجود می باشد، نکته مهم این است که، در هنگام خرید باید از کیفیت و استاندارد  دستگاه کاملا مطمئن شوید .

در این مقاله ما شما را راهننمایی می کنیم تا با یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب آشنا شوید . دستگاه تصفیه آب آکواجوی تولیپ می باشد . این دستگاه با داشتن فیلتر های استاندارد تمامی آلودگی های آب را به راحتی تصفیه می کند.

مشخصات تصفیه آب آکواجوی تولیپ

دستگاه تصفیه آب آکوا دارای مشخصات زیر می باشد :

دستگاه تصفیه اکوا جوی تولیپ

شیر میکس

 شیر برقی

قدرت پمپ ۱۱۰ psi دارای مخزن استیل با ظرفیت ۲ گالن سر خود

فیلتر ممبران : ۵۰GPD  امریکائی

تحت لیسانس کشور کانادا

اتصالات از نوع پنوماتیک

دارای ۲ سال گارانتی

کاربرد دستگاه آکوا جوی تولیپ

 

اگر با مشکل تصفیه آب روبرو هستید و به دنبال خرید یک دستگاه با کیفیت و دارای ضمانت می باشید با انواع متنوع دستگاه های تصفیه آب در فروشگاه تصفیه آب ثمین بیشتر آشنا شوید و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت ثمین را با سایر شرکتها مقایسه کنید تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید .

سبد خرید